|
|
|
|---|---|
|
Var på Bilprovningen i morse, 2 på höger spindelled. Och det leder väl till ett länkarmsbyte, är det nummer 16, 31126768298 som gäller då? Länk | |
|
Ja/M |
|
| Tackar, ny beställd.... | |
|
Autoexperten/Mekonomen ca 2500:- Beställa från Tyskland €49,50 + frakt. |
|
|
Hade precis in min e61 -05 på BMW för lite annat och de påpekade att vänster styrled var för glapp för att gå igenom en beiktning. Är spindelleden något man ska byta isamband styrleden? Hur är det med spindelled och framvagnsinställning? Jag fick pris på 4894:- för arbete och material på styrled (bådasidor) vad tror panelen ;-) En riktig BMW har fyra Pipor... // Henke |
|
|
Ok, länkarmsbyte.... Det är alltså denna det rör sig om: [img]Länk |
|
|
Ojdå, klickade visst fel... Vi börjar om... Det är alltså denna det rör sig om: Länk Bot med massa plast och 3 muttrar till Länkarmen så har man den ur bilen, väldigt enkelt: Länk Det är alltså detta part no för passagerarsidan: Länk Ny på plats: Länk In på återbesök på Bilprovningen och inga problem... |
|
|
Hej Kan jag fråga var i Tyskland du beställde länkarmen, Hemsida? Tack I förhand jambo523 |
|
|
Länk Funkade hur bra som helst. |
|
|
Är det likadan ??? www.schmiedmann.se (Bärarm H.-sida i aluminium inkl. bussning) Jag fick ochså en 2 på besiktningen, kostar 793 från Schmeidmann och 2500 på Mekonomen, |
|
| Låter ju onekligen som samma sak. | |
| Bytte båda mina vid 10k mil | |
| Bytte höger vid 7500 mil. Vänster ännu ok vid 9200 mil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.