|
|
|
|---|---|
|
Jag hittade en 320iM som auktioneras ut på ett ställe där det normalt inte säljs några bilar. Kanske läge att fynda för någon? Glöm dock inte att klubbavgiften är 20% som tillkommer på budet. Bålsta auktionsholl vid Ekolskrog som normalt säljer antikviteter. Jag brukar besöka dem ibland för att fynda småprylar. Se Länk Välj alla avdelningar och klicka på sök och det är sista objektet Eller sök på nr 359. Direktlänk till bild: Länk Jag vet inget om skicket men jag planerar att titta på den i morgon kväll. **BMW-ägare i 30 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** | |
|
En polisbil???? :)) Fordonsidentifikation Registreringsnummer: UZU270 Fabrikat: BMW 320I LIMOUSINE Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2004 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WBAEV11020KK54919 Typgodkännandenummer: e1*98/14*0097*15 Typgodkännandedatum: 2004-01-22 Senaste EU-regbevis del 1: 2010-11-25 Senaste EU-regbevis del 2: 2010-11-25 Handelsbeteckning: Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: RIKSPOLISSTYRELSEN Adress: BOX 12256 Postnr: 102 26 Förvärvsdatum: 2010-03-10 Ort: STOCKHOLM Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: KAMMARKOLLEGIET Försäkringsdatum: 2010-03-10 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2009-04-18) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej Antal ägare: 5 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2004-05 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gången i Sverige: 2004-06-22 I trafik första gången i utlandet: |
|
| Polisen äger den för tillfället. Gjort det sedan 10/3-2010... Kanske beslagtagen eller liknande. | |
| Tydligen är allt de säljer på denna auktion beslagtaget gods från polisen. | |
|
Ytterst sällan som polisen står som ägare för beslagtagna föremål.. En bil brukar ju kunna gå ganska lätt att härleda till rätt ägare.. Kronofogden brukar ju ta bilar i utmätning, men de skrivs väl knappast över på polisen?? Undrar vem som ägt bilen innan polisen- DynamitHarry kanske?? |
|
|
Antagligen någon som inte kommer ut på ett par år och polisen har då beslagtagit bilen skulle kunna vara en förklaring lr dyl.. BMW CS #07491 |
|
|
Det blev inget fynd! Klubbad för 74000 kr + 20% = 88800 kr. Då fanns inte möjlighet att provköra, sommardäck ingick inte och det var några dörruppslag som bör åtgärdas. Det var ny tank pga att den gamla hade innehållet mer än bensin och därav var fordonet beslagtaget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.