|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Menare du att du får in bakåtvänd barnstol bakom förare i E61??? Jag är bara 180 lång och har aldrig sittit i en bil där jag kan ha en bakåtvänd barnstol bakom mig förutom Skoda Superb.... Har själv 2 barn med barnstol. Men då sitter den "stora" framåtvänd. För E39:an är ju annars inte liten. Man kan ju få typ samma årsmodell o mil för nästan 50 tusen mindre än E61 (04:a) |
|
|
E39:an är liten :) Har man småttingar bör man kontrollera att allt ryms innan man handlar en E39:a anser ju jag... Inga gigantiska innermått i denna bil, E60/61 är ju minst två storlekar större invändigt. Mvh Janne. |
|
|
Cralle, nej någon bakåtvänd barnstol bakom mig går inte. Där får min kära fru sitta. Det bli barnstol fram, barnstol höger bak och barnstol mitten bak. E39:an var för liten för tvillingvagnen i skuffen så jag testade aldrig stolarna. Fördelen med E61 är att den är så pass bred att barnstolen i mitten går in emellan stolarna och att man faktiskt får plats bredvid de två stolarna. Annars är det bara A6 Avant 2006 och framåt som är alternativet. Skoda superb verkar ju grymt stor i baksätet men eftersom kombin inte finns för än 2010 så blir priset för högt. Precis Andreas, man måste hålla i sig lite så det inte skenar iväg ;) och som du säger så verkar det vara lite av köparens marknad nu. Vet inte om det beror på vintern? Villurski, det där verkar vara ett fint exemplar men värnamo är väl snudd på 30 mil enkel resa för mig så det känns lite saftigt. Annars så har jag väl tänkt mig Karlstad/Västerås/Eskilstuna ungefär men man kanske måste utöka sökfältet lite. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.