|
|
|
|---|---|
|
Sitter och letar efter nya fälgar och har hittat ett par Hartage-classic 19" som jag tycker är snygga, försöker komma in på hartage.de men sidan ligger nere. Är det någon som säljer Hartage fälgar i Sverige? Eller är det någon som har sett ett par kopior av annat märke? Fälgen finns på bild här. Länk Länk Vill ha djupet på bakfälgen och behöver 19x9.5 bak & 19x8 fram. Tacksam för svar // Doggeli Bye the way kolla in vingen på Z3:an... hmm... varför? Länk (Oo=oO) | |
|
Doggeli: Nej sidan ligger inte nere, du stavade lite fel bara, prova denna Länk Kan bara instämma Hartge Classic är kannon snygga //Palle |
|
|
Prova Länk Classichjulen finns på Länk Förut var bildelsimporten återförsäljare för Hartge. Ring och fråga 018 50 80 80 och fråga. |
|
|
Kanon, Tack! (Oo=oO) |
|
|
den röda ser ut som ett litet sportplan haha =) men den blå ååh så snygg vingen på den också ! stilrent ! |
|
|
Fälgen är grymt snygg!!! Den liknar Ace Targa som gummihuset.se säljer. /Johan |
|
|
joni: Finns även på Länk välj ACE, fälgen heter Monaco, är en kopia av Hartge Classic. //Palle |
|
|
Mike B: Har varit i kontakt med Bildelsimporten nu och skall man ha 8,5 x 18 tex. så kostar dom ca 45000 med Pirelli däck 225-40-18 och 255-35-18 säljs inte utan däck, något som Hartge har bestämt tyvärr. //Palle |
|
19 man |
Palle; det där med att Monaco skulle vara en kopia av Hartge classic kan du nog glömma...räkna ekrarna en gång till! |
|
19"man: Ok det skiljer en eker mellan dom. //Palle Länk |
|
|
jag fick fram en uppsätning utan däck. det var innan dom gjorde ett sammarbete med pirreli. Länk |
|
|
nöjdet: Vilken tur. Jag mailade dig för ett par veckor sedan, hade en förfrågan om Hartge och berömde samtidigt din bil :-) Fick du inte det mailet? //Palle Länk |
|
|
Den Hartge-fälgen är otroligt snygg! Jag tycker dock att Z3 M originalfälg är mer eller mindre oslagbart snygg (i alla fall på just Z3 M), synd bara att den inte finns i t ex 19"... Doggeli: Lägg pengarna på ett nytt avgassystem, kompressor eller något annat kul (min rekommendation). =) roadZter |
|
|
jag har inte fått något mail fler som har mailat mig men dom kommer inte fram det verkar vara något lurt. testa igen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.