|
|
|
|---|---|
Bjudko |
Hur många hästar extra ger det? 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Fråga Ferrita! De brukar ha bänkade uppgifter att dela med sig av... visst är dom partiska men... Magnus M, BMWcs NORD |
|
Bjudko |
K... Vart på weben hittar jag dem 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Tjena. Skulle underlätta lite om man visste vilken bilmodell det gällde.. =) Url till deras hemsida: Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Bjudko |
:) e30 320iK 88a 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Du skanog inte satsa på ett för grovt system, det kan resultera i motsatt effekt, motorn behöver ju lite motstånd för att kunna jobba. Ett 2,5" vore nog bättre? Mvh Patrik 325i -92 |
|
Peter |
Tjoho.. jag har precis installerat mitt Ferrita 3tums med extractor till (Lintec) och det är väl lite som ni säger med effektvisnt eller ej... för att få detta att ge en rejäl effekthöjning krävs nog en "remapping" av insprutet... ev. plus bättre insug men motorsången är såå grymt skön.. ;-) www.strippen.ws |
Peter |
jupp! jag har lite funderingar kring Dbilas insug (Länk med 6st spjäll... Köhler Racing kan tydligen ta hem det.. :-) tyvärr kostar det ca 17-20000:- kammar kanske det blir lite längrefram, har en helt splitterny topp som jag inte vill riva i jusst nu... mvh Peter www.strippen.ws |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.