|
|
|
|---|---|
|
Vad anser panelen om denna 320xda Touring? Är den rimligt prissatt? Vad tror ni om utrustningen? Och kanske framförallt: är det någon som har handlat av Nice-bilar eller känner någon som har gjort det? | |
| Länk till objektet? | |
|
Självklart, ibland är man bara för ivrig.... Länk |
|
|
Du har PM från mig "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Herr Bayer: jag vet inte om jag kan läsa PM? Kan alla användare det? Hittar ingen länk edyl. |
|
|
Titta till vänster så ser du "1 Nytt meddelande" bredvid "Min PowerPost" :)) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
jopp: Alla medlemmar kan läsa PM (PowerPost) om man loggar in. Har en liten känsla av att Herr.Bayer försöker förmedla sin bil till dig. =) |
|
|
Jag blev lite intresserad av xDrive nu när det är snö och vinter i Göteborg. Men visst xdt aut är 1500kr dyrare per år i skatt. Borde väl egentligen köpa 320 bensin eftersom jag kör relativt lite. |
|
|
Herr.Bayer: Fast då hoppas jag att du även påtalar de modifieringar du gjort som trimning via fysiskt ingrepp i bilens motorstyrenhet, valsning av bakre skärmkanterna med fler. Detta är ju enbart vad jag tycker och anser ska komma fram och syftar inte på något sätt att du inte meddelar sådant till spekulanter. =) Förövrigt var det väl en xDrive modell det gällde? |
|
| Ser nu att inlägget kan tolkas som nitiskt vilket inte var meningen. Inget illa menat eller riktat mot Herr.Bayer. =) | |
|
Jag är ute efter en standardbil med 16- eller 17tumshjul. Har förövrigt hängt på Autopower ett tag och läst en del om vad medlemmarna gjort med sina BMW. Har även provat 318d, men tyckte att den var kraftlös på 6:an. 320 och 320d har mer att ge utan växling. Jag jämför då med min 320i -01, som är ganska lågt växlad på 5:an och har gott om kraft. Tyvärr är den "omöjlig" att köra snålt och det börjar närma sig ett bilbyte. |
|
|
De e lugnt Chris, jag tar inte illa vid på nåt sätt :) Jopp: Inget av intresse eller? Fälgar är det minsta problemet och bilen är standard. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Rätt Herr Bayer. Jag passar... |
|
|
Ingen fara, jag bara erbjöd vad jag hade "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Priset är nog rätt OK för att vara på en bilhandel, kanske går att pruta några tusingar men knappast några jättebelopp. Utrustningsmässigt har den "bara" comfort+dynamic och egentligen inget annat värt att nämna. Men jag undrar ju var sommarhjulen håller hus? Det finns ju för övrigt inte så många 320xda till salu över huvudtaget så jag gissar man får ta det som bjuds ;) |
|
|
Tack för dina synpunkter. Jag tycker att den har det viktigaste. Skulle gärna sett infällbart drag, hifi-högtalare och säkert något mer. Det finns inte så många xdrive ute så jag kanske skulle slå till. Jag tror att det är sommardäcken som sitter på. Ser ut som originalfälgarna (heter dom inte 285?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.