|
|
|
|---|---|
|
Julfika på Gunnebo Slott den 18 december Vi kommer även detta år avnjuta vårt julfika på Gunnebo Slott. Det var tydligt uppskattat av er förra året. Skillnaden i år är att vi har fler lotter, 55 priser och ett större rum som är bokat bara för oss. Vi köp av tre lotter erhåller ni den nya Westdekalen utan kostnad. Ta med dig själv och ett gott humör och kom till Gunnebo Slott den 18 december klockan 12.00. Vi har rummet till 14.00 och då skall vi hunnit fika, köpt massor av lotter och vunnit priser så kom i tid! Varmt välkomna till två timmar med sunda samtalsämnen (bilar) :) För vägbeskrivning se Gunnebo Slotts hemsida Länk Westsektionen Mvh Philip | |
|
Bild 15-37 här Länk är från Gunnebo i somras. Hade varit kul att se hur det ser ut nu på vintern. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Detta blir ett perfekt avbrott från julstöket. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Kommer om ingen oförutsätt händer, Patrik hänger också på. /Per |
|
|
Snart är det dags! Har tjuvkikat på det fina priserna, ser fram emot detta. Vi ses på Lördag! Välkomna! |
|
|
Skulle gärna kommit på ytterligare en av era trevliga tillställningar, men imorgon har Jag förhinder. Ha det så kul. /Stefan |
|
|
Tack alla deltagare för en mycket trevlig början på (h)julen! Mvh Philip |
|
|
Tack alla som Philip skrev tidigare, alltid lika roligt att träffa likasinnade. Philip som sagt du måste skaffa dig en riktig bil nu så att du kommer med i den gemenskapen. /Per |
|
|
Jag vet inte, det verkar så svårt att registrera sig på 8er.org ;-) Hoppas många har tänkt att besöka Eriksbergsträffen dagen före julafton! Mvh Philip |
|
|
Hej. Tack så mycket för Julfikan idag, arrangörsteamet;{-D Trevligt att träffa och prata med så många inför julen. Som extra bonus för mig blev det dessutom några användbara lotterivinster;{-) "Lille" julafton (och resten av julhelgen) har jag/vi "fullt" hus med släkt och vänner, så jag måste nog tyvärr hoppa årets sista Eriksbergsträff;{-( Ser fram mot ett intressant och givande jubileumsår 2011!! Till er alla: God Jul och Gott Nytt År;{-)) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Instämmer i kören, trevligt med julfika. Lade in några bilder på bloggen. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.