|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har planer på att byta ut min hedenhösa business radio med endast bandspelare, och montera in en original navi med 4:3 skärm som finns i reservdelsbilen som jag har. allting som behövs i utrustning så som Cd växlare. och navigatormodulen finns ochså komplett. problemet är följande. inga kontakter på befintlig kabelhärva passar på navi radion visst kan man säkert plocka ur hela kabelstammen med kontakterna ur reservdelsbilen och montera detta in i min bil. men det skulle innebära ett fruktansvärt tidsödande jobb att slita ur all inredning för att göra detta. anledningen att jag vill göra detta är att få möjligheten att tids styra Webaston från menyerna i navin. jag har flyttad över all webastoutrustning som behövs för detta men kan inte styra start tiderna för detta i nuläget. har inte hällre fjärrkontrollen då den inte fanns med i bilen. är det några som gjort detta innan mig och vet om detta går att göra utan att riva hela bilen för att byta kabelstammen bakåt till bagageluckan. och montera detta i min bil. men det | |
|
Kanske enklare med ett annat alternativ.. kolla tråden om "Eftermarknads 16:9 till E39" här i forumet. Verkar som en bra grej |
|
|
jag har sett en massa om just 16:9 skärmar. men hade inte lust att köpa en ny sådan då jag redan har det andra alternativet med 4:3 skärm liggande. och ville montera in den i bilen. |
|
| Borde gå. Ta med ram, kabelstam, tv-, radio-, navimodul och antenner. Känns dock väldigt olönt för en förhållandevis sunkig lösning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.