|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada.. Då var man tillbaks igen, efter att i många år ha varit och irrat runt bland andra märken... Man känner sig som hemma fast man varit frånvarande i många år :-) Tillbaks till min fråga...finns det någon som gjort något dylikt ? Hur gör man med själva aktiveringen av rollon...?? Eller kostar det mer än det smakar ?? Hälsningar // Dexx | |
|
Finns och köpa på typ biltema/mekonomen. Inte alls dyrt. Kan tyvärr inte säga exakt hur man kopplar in den o så. |
|
|
Köp ett komplett kit från en skrotad. På typ ebay.de. Då får du med det du behöver. Mvh Stephan |
|
|
Tack för svaren... Jag tänkte mig BMW orginal Rollo..tror att det blir svårt att hitta på Biltema :-) Jag har hittat en komplett hatthylla med en inbyggd el-rollo, det jag undrar mer över är hur det blir med kabeldragningen...eller finns det redan framdraget ?? Vidare så undrar jag om jag måste byta en del av inredningen/instrumenteringen för att få dit själva knappen för styrningen av rollon ?? Ha det // Dexx |
|
|
Hej! Hur gick deT? Går i samma tankar. :) Hittar man en ny hatthyla inkl rollo är det då sedan svårt att dra kabel samt att installera knapp? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.