|
|
|
|---|---|
|
Länk Priset är rätt, är bilen lika rätt. Nån som vet nåt? Får känslan av att bilen är tagen utomlands, och säljaren vill inte skicka fler bilder, hmm... | |
|
Björn: Är inte priset lite FÖR bra? ___ //Ulf |
|
| Samma bil finns på Powerbörsen. Ännu billigare!! | |
| Är det Madelene och Patrick som är i farten igen? Nån som har kvar telnr från annonsen med den gula M3an ? | |
| Vad är de för skojare ? | |
| Han har även denna ute, Länk | |
| Inte samma nr, men kan ju vara samma Patrik | |
|
Att denna typ av skojare skaffar nytt nummer lite då och då är nog inget konstigt...Man slipper ju då en massa samtal från missnöjda personer som köpt hans tidigare bilar. ___ //Ulf |
|
|
Har inte koll på personerna ni nämner, är det rena blåsningsförsök eller bara dåliga bilar de säljer? Jo, priset är nog för bra men ibland kan cabbar vara riktigt billiga så här års. I första hand tänker jag mig en 325 eller 330 e46 men får man en m3 strax under 200 skulle det också vara intressant. |
|
| Är det inte någon här på forumet som har tagit kontakt med säljaren alt. försökt få komma och kolla på bilarna? Jag menar, finns ens bilarna till salu på riktigt? | |
|
Björn: Personerna de refererar till var de som hade en Phoenixgul M3 -01 på annons för någon månad sedan till ett lågt pris. Tror det var en USA-import som kommit via Litauen eller nåt. Tror priset var nere på 135-140' när den försvann från Blocket. ___ //Ulf |
|
| Undrar hur krockad den var och fullreparerad med stulna delar ? =) | |
|
Importerad härifrån månne hehe?: Länk Länk ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.