|
|
|
|---|---|
|
I might be stubid, men kan någon enkelt förklara vad som krävs för för att lyfta vindrutetorkarna på F10? Verkar helt omöjligt när bilen är startad eller med tändningen påslagen, måste man alltså låsa bilen för att kunna lyfta torkarna?? | |
|
Varför inte prova skit enkelt enl. mig Ha deT |
|
| thom525: Du menar att jag skall tvinga upp torkarna trots att torkarmotorn försöker dra tillbaka? känns lite väl vanskligt.... | |
|
janih: gör som thom säger, skicka fakturan sedan :) Det finns beskrivet i manualen för bilen, men du kan få en snabb beskrivning på engelska av mig, bara för att jag är på fredagshumör: Winter position: Shutdown the car completely. Must wait about 2-3mins - if you proceed immediately, the wipers will "judder" and not allow you to push upwards. Hold the wiper blades and push upwards - both should move up without resistance. |
|
|
Resistance is futile... ;) |
|
| Man måste alltså stänga av bilen? Tycker detta suger.... | |
|
Det går väl att stänga av bilen med vindrutetorkarna uppe Sen tror jag inte att någon som är här är så dum att de försöker bända upp dem med våld utan att kolla instruktionsboken först Ha deT |
|
|
Lus skicka gärna fakturorna till mig De går som alla andra till fogden :-)))) Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.