|
|
|
|---|---|
|
Länk Årsmodell: 1992 Mätarställning: 16.812 mil Färg: Mgråmet Karosseri: Sportkupé Pris: 69.000 kr Info: 225x45x17 ABS bromsar, Fjärrstyrt c-lås, Elhissar, Elspeglar, LM-fälgar, Sportstolar, Stereo, Dimmljus | |
Crusty |
Bilden säger ju inte så mycket, den e ju LITE liten om man säger så! Tycks kunna se ett par TSW Venom fälgar? |
|
Vad är det för modell? Det framgår inte. Historia och dokumentation? Miltalet verkar lågt för en 10 år gammal bil. Rent spontant tycker jag att det borde gå att pruta en del på priset. Annars är E 36 en skön bil som har mycket att ge om den fått kärlek och bra service av tidigare ägare. Men kom ihåg - det finns många fiskar i havet. Ha inte bråttom. My Bimmer is my mistress |
|
|
Länk Det är en 320 sportkupé |
|
|
Kolla om den har VANOS och kamkedja. Vissa 92:or har det och de brukar kallas "92B", annars är det -93 och framåt som har det. Jag skulle inte köpa en 320 utan dessa "finesser"... /Fredrik |
|
|
Särskilt inte om den saknar AC eller klimatanläggning. I så fall är 69 ett överpris. My Bimmer is my mistress |
|
| Ja, det var nog det jag tyckte också..Var förresten och kollade på den igår för skojs skull..Fick lite skabbigt intryck..Inget för mig iaf.. | |
|
ni måste dock tänka på att det är mkt dyrare från affär..privat kanske den hade kostat 60-65000. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
dyrt för en 320 !!!!!!! |
|
|
Såg ut som "bilförmedlingen"-hus i bakgrunden.. Kan bara varna för bilförmedlingen..,, var där och kollade på en bil när fölsäljarens polare kom in och "lånade" en bil över helgen.. lite dåliga vibbar?!? Ägde en japanare en gång.. men bara en.. gång.. |
|
|
Är inte det här en ganska schysst bil med lite godis i för en billig peng ? Länk * 320i Coupe´ * Silvermetalic * Skinninredning * Eltaklucka * Elhissar * Vinterdäck * Farthållare ,m.m * 12000 ärliga mil * Fullservad * Nybesiktigad * Svensksåld * Få ägare O.B.S Bilen är i kalas-skick och mycket seriöst vårdad Begärt Pris 69000:- Funderar nämligen på nå liknande (helst orörd så man kan styla efter behov och se förvandlingen) sen är bilar som är ostylade oftast i bättre skick enligt mig då det inte är så mycket plast som gömmer rosten :) eller en 325:a men jag har varken provkört en 320 E36 eller 325 E36 är det som natt och dag i effekt ? tänkte det är ju 6:or i båda två men dock 42 hästars skillnad... nån som har nå kunskaper... |
|
| Wrath, styling i vanlig bemärkelse döljer inte rosten mer än originalspoilers. Med tanke på att du får betala 25000 och uppåt för ett kjolpaket av klass kanske det är bra för plånboken att redan ha det på bilen när man köper den. | |
| jo sant men en del av glädjen är ju att montera och se resultat... gillar att jobba som så är ju snickare så jag köper ju inte direkt färdiga saker =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.