|
|
|
|---|---|
|
Jag har en bra och billig lackerare som jag känner mycket väl. Han Jobbar på en nillackeringsfirma utanför Höör men lackar även hemma i sitt garage. Han har tillgång till alla org. kulörer och utför även smålackeringar som lister speglar m.m. priset för en hel-lackering ligger från 5000:- Beror på hur mycket spackel m.m som behövs. Thomas Ahlström | |
|
Förlåt för eventuella stavfel..... Smacka till ett mail till mig så snackar jag med personen i fråga.... Thomas Ahlström |
|
|
slipar han också för det priset?? ingår färg? mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
| Hmm... HUR duktig är han? Har lämnat frontspoilrar och en massa andra detaljer från tidigare bilar till liknande "gubbar" och har i vissa fall fått problem med klassikern "apelsinskal". Det är ju lite svårt att komma o gnälla när man får saker gjort utan kvitto. | |
|
328-johan vad menar du med apelsinskal Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer-217.211.204.234 ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
|
Suck... Och din provision är? Glöm inte att man får vad man betalar för... Billiga fälgar & däck. Mycket bra priser på kompletta hjulpaket! |
|
|
Suck... Och din provision är? Glöm inte att man får vad man betalar för... Billiga fälgar & däck. Mycket bra priser på kompletta hjulpaket! skall detta tolkas som att dina fälgar o däck e av sämre sort också då eller?? för jag förmodar att du menar att en billig lack = en dålig lack... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
jag tjänar inget på det.... och han har jobbat som billackerare i 30 år så han kan sina saker. jag fick min bil i måndags då han hade lackat mina lister och speglar kjolar stötfångare + att han hade polerat upp bilen i sådan fin glans som jag aldrig trodde skulle förekomma på min bil. (Maderiaviolett) Här på forumet ska det finnas flera som lackat sina bilar hos honom. Färgen ingår i priset men priset beror på hur mycket förarbete som behövs. Trevlig helg på er...... Thomas Ahlström |
|
|
Vars bor denna kille som lackar då? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Varför svarar du inte på mitt mail Thomas Ahlström? MVH KJELLEN (.)””(.) ( ’o’, ) -()-()-<@ (_)-(_) |
|
|
I Höör bor han Thomas Ahlström |
|
| Danne: Tolka det hur du vill, bryr mig inte så mkt. | |
|
Johan W, jag fattar vad du menar, kändes bara som lite dubbelmoral när du skriver att billigt e dåligt, o sen i samma inlägg att du kan fixa billiga fälgar/däck ;P mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
Danne: Det var inte riktigt så. Jag har bara svårt att tro att ngn skriver så för att vara vänlig men nu hade jag kanske fel (no offence Thomas). Ang fälgarna så är det kopior, dock Euro tillverkat. Däcken också Euro tillv av "riktiga" märken. Jag skriver så enbart för att tjäna pengar, det är inget att sticka under stol med. |
|
|
Skulle gärna bjuda dig på en öl Johan, men är den gratis så lär den ju smaka illa så jag struntar i det! (Bara tvungen) Jeppe |
|
|
F-n vad synd Jeppe! Jag som hade sett fram emot det såååå mkt... |
|
|
Jesperado: Haha, den var inte tråkig! Dagens bästa helt klart! =) roadZter |
|
Imran |
Haha.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.