|
|
|
|---|---|
| Finns det någon som har erfarenhet av RK Billig Bil AB i Lidköping? | |
| Nej men orden Billig Bil AB i samma namn låter lite skumt särskilt om dom säljer importbilar. Man även firmor som har dåliga rykten har ibland fina bilar. Så kolla bilen NOGA innan du köper den (gäller givetvis på alla firmor). | |
|
Ja, det klingar ju inte så bra precis :) Jag har inte varit där själv, men såg dem på nätet.. |
|
| Har du förresten något bra tips på en bra importör i Sverige? | |
| Jag tror det beror på vad det är för bil du ska importera. De bästa firmorna ligger lite högre i pris än vad det "vanliga" gör. Europeiska Bilimporten i Göteborg har fått bra kritik och känner även en kille som importerat via dom som är mycket nöjd. Bilförsäljningen i Påarp om man bor i skåne ska tydligen också vara seriösa. Finns säkert fler kolla under import forumet! | |
| Jag har hört talas om dem, men jag har inte hittat deras hemsida..Vet du adressen? | |
| Länk är adressen till Påarp | |
|
För att få bästa tänkbara hjälp med bilimport gå till Länk. Daniel där vet precis hur man får tag i rätta bilen, samt importerar. Mycket nöjd med min. I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er.... |
|
|
Importera själv, det är mitt råd. Det är så enkelt att min mormor klarar av det...... Har tagit in en bil mha förmedling och jag säger bara, ALDRIG MER...... / Ingenjören |
|
|
Har också gjort det själv. Du kan kika på de länkar jag samlade på mig under bilsökningen, det blev en hel del. Nu har jag i alla fall min 328Ci/00:a. Länk |
|
|
Instämmer att det är billigare och mycket enkelt tt importera själv. Men en STOR skillnad är att om du anlitar en bra bilimportör så får du M-testa bilen i Sverige innan du bestämmer dig för att köpa den. Det kan vara lite knepigt att göra i Tyskland. Om man anser sig ha rätt kompetens för att bedöma bilen är det naturligtvis inget hinder att ta in den själv. I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er.... |
|
|
Någon som vet vad hemsidan till "Europeiska Bilimporten i Göteborg" är??? Skulle uppskatta det. Tack!! |
|
| Tjena, jag köpte min 330 Ci frånPåarp killen. Verkar seriös men det lär jag ju märka när jag hämtat bilen. Bara 2 veckor kvar nu! | |
| Europeiska har ingen hemsida. | |
|
www.europeiskabilimporten.se Den kommer snart att vara online och visa både bilar i lager och bilar hos deras tyska BMW-partners. Har själv mycket bra erfarenheter av den firman och rekommenderar den varmt. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.