AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.634

Någon som handlat stylingdelar av CKM design

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Har kollat lite på delar från CKM, många prisvärda delar till dom flesta modeller, bla. M frontar mm. Har även en läcker trä/skinn fyrekrad ratt till E39/38 Priserna verkar hyggliga men man vet ju inte hur kvaliten är. Har provat maila om i synnerhet ratten men fick aldrig något svar.

Någon som handlat av denna firma förutom dom som köpt DVD,navin (hualingan)

God H´jul i förskott
Göran
Hörru Forry, du har ju inte ens bil? ;)

Närå, skojar bara... :) jag känner Chris som driver CKM personligen. Han har hållit på sen 2004 och är en reko kille så länge man är reko mot honom. Jag vet t ex att han haft problem med folk som beställer flott och sen inte hämtar ut paketet. Då går paketet tillbaks till honom och han åker på att betala dubbla frakten... inte så kul.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Hej jävvla 08 :D hehe
Jo, jag fick svar från Chris på mina funderingar, Han har mycket godis till bra pris den mannen, så det blir att handla en del prylar till nästa bil.
TaCk för svaret, ha en god fortsättning i djupsnön där nere i söder..här kan man fortfarande gå på isen med foppatofflor ;)
Si
359
Sigge019
Bmw 525M touring-07
Bmw 525lim ia-02
Snygga delar ! Men prisvärt hm.. Som emblemen i kolfiber helsaten för 1999:- inhandlade jag på ebay inkl frakt för 290;- ett tipps handla ifrån ebay :-D finns Cash att spara
Tack Forry, det är halt som fan här nere i tokholm. Har töat hela helgen, vilket är rätt välkommet eftersom det började bli löjligt mycket snö. Man blir ju orolig för att tyngden ska knäcka utetak över verandan och sånt. Hade 6 dm snö på verandataket, men det mesta är borta nu.

Jag tycker i varje fall Chris är reko - och den mannen har ett nästan löjligt stort bilintresse. Lycka till!
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Sigge019, Förvisso är det så, men dom prylar jag kollat på tycker jag Chris har hyfsade priser, Har handlat mycket från Ebay, men som alltid är det ju en avvägningsfråga, tillgänglighet, fraktkostnader ev. garanti mm. i fallet med dina kolfiberprylar så är ju skillnaden dramatisk :)

Lasse (Stockholms Länstrafik) är de det SL-500 står för ...haha
Här friska -14 kom en decimeter snö igår, lätt fin snö:) inget slask :)
Ha de gott
Forry
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Kom ihåg att handlar man på ebay har man oftast ingen möjlighet till konsumentskydd, det får du här i Sverige.
Si
359
Sigge019
Bmw 525M touring-07
Bmw 525lim ia-02
Jag handlar nog därifrån 99ggr av 100, köpt tex m läppen lack+frakt 325:- trakten tog 5dar sen knacka det på dörren, lika så "bulb" som ger angeleyesen vita ist för gula 150 med frakt :) det är liksom alltid mellandagsrea där haha :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.