|
|
|
|---|---|
| Någon som har lite erfarenhet av dessa gubbar,skall snart in på inspektion 1..... | |
|
Jag kan varmt rekomendera Bilcentralen i Nacka. Mycket trevliga och gör ett bra jobb! |
|
bmwracer |
kan inte rekomendera dom direkt. mitt intryck av dom är inte bra. kan inte berätta allt men jag kommer inte att lämna in min bil där igen. kolla mätaställningen innar du lämnar in den. min bil hade dom kört ca 2 mil. |
|
När det gäller BMW-verkstäder, tycks det alltid finnas någon som har ngt negativt att säga om en viss verkstad. Tvivlar på att det finns någon verkstad, som *alla* varit nöjda med. Och detta gäller samtliga verkstäder, auktoriserade eller ej. Det är ju trots allt människor som jobbar på dessa verkstäder, så fel kommer alltid att begås... När jag läser vad jag skrivit, kan det se ut som om jag kanske är mek själv, och försöker försvara verkstäderna... det är jag INTE. Säger bara, att 'måndagsex, måndagsgubbar o måndagsjobb' alltid kommer att finnas, oavsett var man lämnar in sin bil. Trist, men så är det. Ännu tristare, att man oftast inte kan göra jobbet själv, på dagens svårmekade fordon. *Best Man Wins* |
|
|
Man får tydligen bättre rabatt i Nacka än i Solna/Dandery om man är med i BMW klubben enligt polarn som hellre handlar där. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.