|
|
|
|---|---|
|
Hej har ett irriterande problem med stereon i min 540 touring -00 ibland så försvinner och vill inte funka om man inte går bak io skuffen och slår lite på radio modulen Har profesional stereon i den verkar som radio modul och förstärkare är i hop byggda ? den ser ut som en silvrig låda med svarta kyl flänsar i ena änden har tittat på skrotar och dom verkar vara ovanliga ( 2st) på laga.se någon som har någon liggandes eller råkat ut för detta ? har haft ur den och öppnat den men begriper inte något där inne inget bränt eller så . och det finns inget art nr på den för att lappen är givitvis borta någon som kan veta art nr på den eller var kan jag hitta det ? alla ideer är välkomna . En fråga till går det sätta in en orginal bas låda i min ? eller fattas kablar och sånt mvh mikael | |
|
blev ju lite galet Ljudet är det som försvinner =) inte modulen =) mvh mikael |
|
|
har du en bild på den eller kan du ta en bild på den? |
|
| åströmarn har haft många bmw e39 med navi och 4 st av de hade samma problmen som du har. Problemet är inte modulen utav det är ett kabel som strular 2 an mina bilar felet va ljud kabel till modulen. om det hade varit modulen då skulle inte den funka om man slår till eller röra. | |
|
braman men hur löser man det vilken kabel är det tror du ? mvh |
|
| det du måste göra är när du har ljud i bilen ska lås kablarna se var den bryter. | |
| sory skaka menar jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.