|
|
|
|---|---|
| hej när jag var och skulle handla idag och skulle gå ut ur bilen så får jag dörr handtaget med mig.. (det inne i bilen) skiten var gjord i plast.. så nu undrar jag om någon råkat ut för detta och om man måste montera bort hela dörr sidan föratt byta ut själva handtaget och vart man kan köpa ett nytt och om någon vet vad de kan tänkas ta för ett nytt på bmw? / Henrik | |
| Jätte vanligt!! Tyvärr... Kostar inte många kronor på BMW, nästan så dom har dom under disken. Det går att byta utan att plocka av dörrsidan! Lycka till! | |
| Hände mig också köpte ett på skroten 40 kr | |
|
Japp, hände i princip samma grej för mig. Bortsett från att det var splinesen i mitt metallhandtag som hade nötts sönder... Det jag sedan köpte från BMW var i plast! Gick att montera det utan att plocka bort någonting annat, men lite fingerfärdighet och tålamod är inte fel när man börjar greja med detta. Lite trångt att få dit vajern vill jag minnas, men absolut inte ogenomförbart på något sätt :) Mvh Janne. |
|
| Att plocka av dörrsidan tar på sin höjd några minuter. Att kroka på vajern med panelen på plats är bara att göra det onödigt svårt för sig. | |
| Jag skulle vilja ha ett trasigt dörrhandtag (alla delar). Någon som kan skicka mig ett? Betalar portot så klart. Skicka PM isf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.