|
|
|
|---|---|
|
Har precis beställt nya reg.plåtar. Finns det något bra sätt att fästa dem utan att behöva borra i dem. Det är inte så snyggt med fula vita "pluppar" på skruvarna. Kan man fästa dem på en skylthållare på ett bra sätt ? Tacksam för snabbt svar !! | |
| På mekonomen finns det hållare i plast till de nya skyltarna för 29:-. Jag köpte såna förra veckan och satte på, jag tycker det blev riktigt snyggt faktiskt. | |
|
Skitbra ! Tack för ett snabbt svar... |
|
| Länk | |
markus00 |
Vad kostar det att köpa nya skyltar?? Hur gör man för att beställa?? |
| Länk | |
|
Köpte nya skylthållare igår på Mekonomen. Men det verkar som de nya reg. plåtarna inte passar riktigt i den hållaren Skylten är något för lång. Finns det olika sorters hållare på Mekonomen? Vore tacksam om Johan325 eller någon annan kunde klargöra detta för mig. Tack ! |
|
| Det är olika hållare för de olika skyltarna! | |
| Gå in hos vilken bilfirma som helst och köp en. | |
| Givetvis skall man köpa BMWPower-hållare. | |
|
Eller en BMW-club Schweden hållare! De har till de olika modellerna, 60 kr. Länk Mvh |
|
| kostar ca 30 kr på BMW Sverige (Solna) | |
| På mekonomen fanns det två olika hållare och de som jag köpte passade perfekt. Jag var på bmw först men han hänvisade mig till mekonomen för att bmw inte hade såna. | |
Dr_Mario |
Köp kardborrebitar och limma fast en på bilen och en på skylten så är det bara att rycka av den om man vill köra fort:) obs det är viktigt att köpa stora bitar annars kan skylten lossna... |
|
Främre skylten på min sitter med dubbelhäftande tejp från Tesa, den kraftigaste som finns hos min lokala järnaffär. Vit tejp, ganska smal och ett par mm tjock, sitter som berget. www.malte-racing.com |
|
| För framskylten rekommenderar jag PL400! | |
|
mikebike: PL400 i all ära men vill man nån gång kunna plocka bort skylten utan att använfa spett så rekommenderar jag Tesatejp framför PL400 :) www.malte-racing.com |
|
| Rautakanki | |
|
Å fan det menar du inte.. www.malte-racing.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.