|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är detta något som går att få till stånd igen? Har precis gjort första servicen efter att vagnskadegarantin gått ut och bilen har nu rullat 7000 mil så den borde vara mogen för lite mer kräm... | |
|
Min med;-) |
|
| +1 | |
|
å min 118d |
|
|
Är det bara första gången som man måste rensa felkoder eller får man göra det hela tiden? Lite skeptisk till trim som triggar felkoder.. |
|
| Clubsport: Vet inte hur vtech är, men med BSR så tändes lite varningslampor under tiden men när trimningen var klar så är allt copacetic....inga felkoder, fantastiskt drag och lägre förbrukning...I love it :D | |
|
macattac: Åfn, blev lite skeptisk när återförsäljaren själv berättade att deras trim triggar felkoder. |
|
| Även jag är intresserad isåfall :) | |
| Får gratulera om BSR fått fram en programvara som inte lämnar några spår när BMW kopplar in sin DIS. Har haft inne bil med både tidigare ommappning och återställd till original samt box av olika märken och det syntes klart och tydligt vid avläsning. Var själv med och läste av. Rensar man undan helt syns även det och BMW stämplar det som manipulering av styrbox i sin servicedatabas = garantin förbrukad. Jag går inte på hörsägen eller rykten utan på egen erfaranhet. | |
|
Mailade Vtech om detta - de erbjuder 15% i rabatt om fler än 5 beställer. Om det är intressant så kan jag ta reda på hur ni skall gå tillväga. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Jag är iaf intresserad, annars hade jag inte postat om saken. Det är Steg 2 som gäller för mig om det spelar någon roll. | |
| är detta kampanj över nu? | |
| Jag undrar också om denna kampanj är över eller fortfarande rullar. | |
|
Hej. Den gäller tom sista okt. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.