|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha läst så mycket om att byta ur halogen belysning av AngelEyes på bl.a. E60 och E90 till LED så undrar jag om det verkligen är lagligt med dessa LED uppgraderingar och om någon haft problem med SBP? Jag har själv MTEC V.2 på mina AE och har fått kommentarer om att det lyser ganska blått (ca 6-7000K), vad säger SBP om detta? | |
|
Kolla på nya e92 LCI angel eyes, dom lyser sjukt starkt samt med lila vitt..borde inte vara några problem.. BMW CS #07491 |
|
|
Kolla på nya e92 LCI angel eyes, dom lyser sjukt starkt samt med lila vitt..borde inte vara några problem.. BMW CS #07491 |
|
|
Finns inget att säga om dem, så länge dem inte lyser helt blått eller annan olämplig färg som förknippas med utryckningsfordon. Det lilla blåsticket LED lyser är ingenting. Eftersom eftermarknads LED inte lyser tillräckligt starkt så kan dem därför inte heller användas som varselljus om man har konverterat dem till eftermarknads LED "Riktiga män kör diesel" |
|
| Skall man hårdra så är allt som bilen inte är typad med inte lagligt. | |
|
Visst borde man kunna köpa den LED som finns i nya uppdat 5-serien/X3 och sätta den i en E91a? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.