|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt bygga en baslåda till min e36 coupe, men har fått lite tvivel då min chef hat haft det men han tyckte inte att det lät något. jag ska dock inte ha någon monster dunk utan bara lite lagom. ska då köra på en ventilerad låda, funderar på om man sätter rören/röret/slotet i mitten lr något, är inte riktigt säker. Det som ska drivas är en impact 10" med ett carpower 1500 steg. vad tro ni blir bäst? driftig is from japan, kränghäng is from sweden | |
|
Det viktiga är att du spelar inne i kupén istf enbart i skuffen som man ibland hör/ser. Nu vet jag inte riktigt hur din bil ser ut, har du armstöd/skisack i baksätet? Isf kan du öppna upp där och placera lådan i skuffen, tät mot hålet. Det är viktigt att både element och basreflexöppning spelar in i kupén. Det är en rätt vanlig lösning på t.ex E39 som har öppning i ryggstödet och resultatet blir utmärkt. FP |
|
|
På min e36 sedan hade jag fällbara ryggstöd bak:) När jag körde utan passagerare bak så hade jag ett av ryggstöden öppna, och det gjorde underverk för ljudet;) det spelade såå in i helvete Det är nog det enklaste du kan göra ( omdu nu har fällbart) och billigast:) |
|
|
Bandpasslåda med basrören upp genom hatthyllan, men det är ju jobbigt eftersom hatthyllan är av plåt bl.a :) Annars en basreflexlåda (låda med hål i) |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
sluten låda, 10" hyffsat stadigt slutsteg. rikta lådan bakåt i skuffen. du kommer inte bli besviken. svårare att hitta en enklare kombination som spelar lika snyggt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.