|
|
|
|---|---|
|
Har blivit väldigt sugen på en 330. Framför allt coupé. Har haft koll på blocket ett tag nu och måste säga att utbudet inte är allt för bra. Kravet är ju att den är med M-paket och manuell växellåda, så gör väl saken ännu svårare Så...är det bättre att vänta några månader? | |
|
E46 lr E9x karossen? BMW CS #07491 |
|
| Letar efter en liknande bil. Håller med dig om att utbudet är jävligt dåligt! | |
|
Gäller e46 karossen (se rubrik) Man får väl ha is i magen och vänta framåt våren kanske då..? |
|
|
Haas: Hur går det med försäljningen? Finns det ngr intressenter? BMW M-POWER |
|
|
Jag hade samma planer för ngt år sedan men fastnade för en 325compact istället. Dock var det just en faceliftad 03 med m-pkt och massa lussluss + den med 6vxl (samma som även 330'n fick just mars-03). Jag ångrar mig inte, riktigt cool... Nu är det dock en 130 på ingång så snart ska Compacten säljas... Kolla länken så kan du se hur fräck den är... Länk |
|
Colafant |
När ja köpte min 330ci (e46) i våras så hade jag letat runt i ett halvår, men då va kraven också: #Svensksåld #M-paket #Manuell dem är svåra att hitta men de finns där ute, ha is i magen ;) |
|
Min 330ci -03 är till salu(dock inte utlagd någonstans just nu) tänkte byta till våren igentligen. Den är dock automat växlad men i ypperligt fint skick och rikligt utrustad. Tror i allmänhet att det är svårare att sälja eller att många väntar med att sälja Coupér på hösten/vintern. |
|
|
GINO: Blir nog med all säkerhet såld ikväll. Headmaster: Ser riktigt fin ut! Hade den varit manuell hade jag tjatat på dig att sälja :-) Som sagt, får väl räkna med att de tar någon månad att hitta nåt...fast en fin sedan är inte heller dumt. |
|
Gee |
Sitter också på en mycket fin 330Ci -03 men jag kan inte bestämma mig om jag ska sälja eller ej, ärligt talat är jag fruktansvärt nöjd med bilen men funderar på en M3a. |
| Gee SÄLJ :) | |
|
Precis,sälj! :-) Sen tycker jag det är lite märkligt att det är så pass många cabbar ute just nu...dom kan ju verkligen inte vara lättsålda just nu..? |
|
|
Vad sägs om denna Länk Visserligen inget M paket, men den såg fräch ut! |
|
|
Absolut, ser fin ut. Ett bra alternativ om man inte har m-paket som krav. Lite synd att man har det som krav egentligen då man får mycket mer bil för pengarna på dom utan :-) |
|
| Funderar på att åka upp och kika på den. Lite synd att det är så långt dit bara. Men priset lockar ju lite också :) | |
Joppe_325 |
Letad också väldigt länge efter "rätt" 330. men skam den som ger sig efter 6 månaders letande dök den upp! Håll ut!! |
| Man försöker hålla ut, men tröttnar lätt på att vänta. | |
|
Ja,att vänta är inte lätt alla gånger :) speciellt inte när man har en massa krav så gör att det drar ut på tiden ytterligare. Åka och titta är alltid värt... |
|
| Han verkar tyvärr ha sålt den. Annonsen är borttagen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.