|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! har lite problem med min Bmw, får inte igång fläkten inne i bilen, när man vrider på fläktreglaget så hör man hur de börjar låta små tick ljud från fläkten och den går igång i 2 sekunder sen dör den igen. svårt att se någonting när man kör så skulle gärna behöva hjälp, har kollat alla säkringar i motorrumet men alla var hela. så nån som vet får gärna ge tips! tack i förhand:) Over power! | |
|
Är det likadant på alla 3 lägena? På min gamla var den väldigt trött på läge 1 och 2 under vintern, men gick bra på fullt spjäll |
|
|
jaha okej! nej inte på nått läge funkar den ;S tog ut fläktmotståndet för att kolla om de var de men kunde inte se nå fel på den. Over power! |
|
| Fläktmotstånd till 100% | |
| okejokej ! tackar så mycke får testa :) | |
| var inte fel på fläktmotståndet... :P nå mer tips?! | |
|
Kolen i fläktmotorn som börjar ta slut eller glidlagren som är slitna, då liggen inte kolen emot kollektorn. mvh stefan |
|
| Tack stefan! ska kolla upp de! har fått mycke tips om att de kan vara de:) | |
|
Jag har också problem med min fläkt. Den går bara på 4an. Jag har använd merkartipset som finns här på forumet för att se eller byta ut mitt fläktmotstånd men den sitter ej där den ska/där bilderna visar. har kollat på två stycken e36or men jag hittar verkligen inte och då har jag verkligen kollat noga! Tack på förhand för svar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.