AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.526

BMW 530DA E61 Sv-såld

Sida 2 av 2
Hur ser ni att M-paketet är eftermonterat?
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Den saknar M-ratten bla, och att Titan Grå gick inte att få med M-paket, samt kromlisterna runt fönsterna.
Visa användare
132
Diesel Anders
535d M-sport F11 -11
Hej! Det var jag som köpte 530d'n av bäckmansbilar, den har mer utrustning än var dom hade angett, som head up, panorama tak, tv, aktiv styrning, kurvljus, comfort access, dubbade 17" vinterdäck mm. Dock så visste jag inte att m-sportet var eftermonterat jag tyckte det var lustigt att det inte var någon M-ratt men Tyskarna är konstiga ibland tänkte jag. Ja ja bara att byta ratt och dra på svart vinyl på listerna www.bmwshadowline.com

Mycket nöjd med bilen hitills!

Till sommaren blir det svarta njurar, röktonade rutor och style 128 fälgar.

Mvh
32
54
325-TDS
BMW 535D M-Sport Touring -06 Snart
Grattis till en bra affär! Med den utr så var den värda varenda krona!
Synd att jag inte hann på den :) satt det diesel värmare i den? Motorvärmare och drag skulle jag kostat på om jag hade köpt den .
wa
802
wath
Volvo V70 T4 -16
GINO> Nu är ju KVD extremt petiga vid beskrivning av skick, just för att kunden inte ska vända på klacken när han hittat något som inte fanns beskrivet.
Visa användare
132
Diesel Anders
535d M-sport F11 -11
Jag håller med föregående, jag her köpt 3 bilar på KVD och det låter i beskrivningen mycket värre än vad det är i verkligheten. Det är min åsikt.

Ang motorvärmare, så finns det någonting i Idriven som skulle kunna vara värmare det är timer x 2 (indipendent mode) men det kanske bara är vädring eller? Ja en krok vill jag ha med, men jag har en VW Caddy -06 med drag så jag får väl dra med den.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.