|
|
|
|---|---|
|
Hej alla 8 ägare! På Länk så finns en tråd om en träff i Stavanger med omnejd den 17-19/6, Egil och Terje skulle vilja veta om det finns intresse för att driva en internationell träff där. Gå gärna in och registrera er och svara på tråden om ni tycker detta verkar intressant, jag kommer klart att försöka åka på denna träff om den blir av. /Per | |
|
Denna typ av träff sitter som handsken. Kurviga vägar i en mycket fin miljö. Kommer helt klat att deltaga. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Ja då har den slutliga inbjudan blivit officiel så nu är det dags att göra en anmälan till denna träff i vårt grannland i väster. Tror att det kommer att bli en kannon träff med många vänner och vacker natur. /Per |
|
| Då är anmälan klar som första svenska bil. | |
|
Hej Vill bara putta lite för denna träff, det är i dag 15 bilar anmälda från Sverige, Nederländerna, Frankrike och Tyskland. Så varför inte ta och hänga på. /Per |
|
|
Finns det några planer på nån träff i Sverige? Det har tidigare funnits rykten om träffar både kring Borås och i Växjö, men har inte hört något på länge nu. Nån som vet nått?? Kör så det ryker |
|
|
Tror inte träffen blir av som var planerad i Växsjö men inte helt säker, har inte hört något. Borås blir ingen men har eventuellt funderingar på en lite någonstans på västkusten senare delen av sommaren men vi får se. Annars så har vi europaträffen i Polen i September vilket jag tror kan bli en bra träff. /Per |
|
|
Ja då var denna träff över, kan bara grattulera våra grannar i väster till en mycket bra träff (Solen var till och med på vår sida) med 24 fina E31 er från Frankrike, Nederländerna, Tyskland, Danmark, Sverige och Norge. Det kommer bilder från träffen så att ni som missade denna kan få uppleva lite av den på 8er.se. Nästa stora blir europa träffen i Polen den 2-4 september, hoppas det kan bli några fler från vårt land som kan representera oss. PS den var någon som syftade att det bara finns ungefär 15000 kvar på vägarna i världen och de blir inte fler så ta vara på era pärlor och vårda dessa ömt. Jag kommer att presentera inbjudan till Polen så fort jag får den i min hand. Väl mött på nästa träff. /P |
|
|
Ja som jag lovade så kommer här lite bilder från denna träff Länk /P |
|
|
Fina bilder på en pampig träff! Mvh Philip |
|
|
Tack Philip Bara till att införskaffa en och hänga med, man beräknar att det bara finns 10 - 15´ kvar i livet så passa på nu. /P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.