|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad ska man ge för att göra en hygglig affär? | |
| Vad tycker du själv? | |
| Någon som har ett mer matnyttigt förslag? | |
|
Tycker den ligger humant prissatt förutsatt att den är i bra skick. Jag hade dock gett 165-170k med tanke på bucklan. Kikade själv på flera 118d runt juni-juli i år och hittade en 188d -08 på KVD här i Göteborg som hade gått 8000 mil och var lite mer än normalt sliten. Priset slutade på 155.000:-. Mvh Tomas |
|
|
BjörnB: Personen i annonsen verkar inte veta att det är 2 års nybilsgaranti på bilen, och den är uttagen 2008-04-29... eller är det 3 års nybilsgaranti i Norge? Annars verkar det vara en 118d som gått ganska lite och är prisvärd, antar att du sett även denna annons?: Länk Mvh /Robert |
|
|
Låter prisvärd men som tidigare sagt så kika hur allvarlig bucklan är. Den har en trevlig spec med det viktigaste tillbehören. Som referens var jag och kikade på en svartmetallic 118d -08 i augusti åt min fru som hade rullat 5000mil. Bilen var i nära på perfekt skick och den gick för drygt 180kkr men hade i gengäld även: - xenon - Hifi paket - USB - Glaslucka. |
|
|
Tack för bra synpunkter! Robert, jodå jag har sett -09:an. Blev tipsad om den "Norska" -08:an och tyckte spontant den var bra prissatt sen såg jag -09:an och tycker den är nästan lika intressant inte minst med tanke på att den har garanti kvar, xenon samt att jag gilar silver met. bättre. (misstänker också att -08:an inte har garanti kvar). Över 170' hade jag nog inte tänkt ge. |
|
|
Jag kan bara dela med mig: 14000€ + ca. 8000SEK i importkostnader för en 07:a 118d i juli i år. 3400mil. DOCK 122 hästaren, ingen märkvärdig utr. men allt det nödvändiga finns. O andra sidan, miljöbil eller inte, kör man mycket, är en EURO4 diesel rätt billig ändå. Men det är en populär bil, själv tycker jag lite för överskattad. Dyrt andrahandsvärde. Men rätt kul bil. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.