|
|
|
|---|---|
|
det var kanske sist fem år sedan man ägde en bmw Nu har man skaffat sig en M5:a Det enda som jag kan säga är : Lådan är kul | |
|
Grattis, vad har du köpt för M5a och vad har den för spec och vad fick du ge? /Anders |
|
|
Gratulerar till ett bra köp! Mvh Philip |
|
| Grattis! lägg gärna in några bilder | |
| grattis och välkommen tillbaka :D | |
|
Det är en M5 -05 blå, navi, HUD, skinn, etc , jag tror att den inte är fullmatad med utrustning. Det som lockade mig till denna bil var att den har bara haft en ägare från 05-10 och att den är svensksåld. Det blev en dyr historia faktiskt, nära 400 tkr blev priset och det utan vinterdäck jagar vinterdäck för fullt just nu utan resultat. nån som har??? Ska fixa lite bilder snart. |
|
|
Låter kul, du får lägga upp bilder snart då! Interlagos blå? /Anders |
|
Lasse Karlsson |
Loqmankaki! Grattis till en underbar bil! Säker på att du går många härliga mil till mötes! dock konstigt att du inte blivit idiotförklarad av Sahlsten, för att du köpt en bil, till ett i hans ögon ofattbart överpris. Men strunt i det! som sagt: grattis till bilen! och in med lite justa bilder! HA DET! modolasse |
|
Lugn idiot förklaringen kommer säkert snart från Sahlsten han har ju koll på det mesta enligt honom själv !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.