|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Jag undrar om man köper bil delar på bilteama,om det skulle va någon stor skillnad. Om man skulle på köpa mekonomen eller på bmw?? | |
|
Hej, mitt råd är att du undviker både Biltema och Mekonomen. Den sistnämnda har nästan samma pris på delarna som BMW. Om du inte vill handla original vänd dig då istället till Motor Nord eller kanske Schmiedmann. Även Jarls Bilservice har bra priser på kvalitéts delar. Mvh Håkan |
|
|
Hej! Bytt abs givare några gånger,bilteama 500kr. Bmw mekonomen 1000kr Därför undrar jag? |
|
|
Ibland så fungerar inte piratgivarna, och de kan ställa till huvudbry. Om man köper original så vet man att det fungerar. Du har ju valt att köpa en BMW och inte en Peugeot, eller Hyundai så varför modifiera den med piratdelar? Mvh Håkan |
|
|
Hej! Bra svarat kör man bmw så ska man köpa original thx!!! |
|
| :-) | |
|
Personligen håller jag nog inte riktigt med.. Visst kan man köpa delar på Biltema. MEN det beror på till vilken bil och vilken del det handlar om. Handlar det om en nyare prestanda bil? Isåfall: nej, nej, nej:D Handlar det om en gammal brukis? Isåfall: Ja vissa saker duger säkert utmärkt.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.