|
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på att lackera svart huv och tak på min 523i -00 men har beslutsångest om jag ska lacka hela eller bara huven och taket.. Blir det snyggt med huven & taket svart och resten av bilen är silver metallic? | |
|
Hej, varför inte tejpa den!?? Ångrar du dig är det bara att ta bort tejpen, och det är dessutom lättare att sälja bilen när/om det blir aktuellt. /H |
|
|
Det är nog snyggare på en M3 CSL (med kolfiberdelar istället för lackad plåt) än på en lite äldre familjesedan... Om du tycker det är snyggt vet bara du, så det ska jag inte ens försöka svara på. Varför inte ta en bild på bilen och byta färg på huv och tak i ett bildbehandlingsprogram? Lägger också min röst på plastfilm istället för riktig lack. Med film skyddar du dessutom huven mot stenskott. De flesta skulle nog se en sådan lack som värdesänkande snarare än värdehöjande. |
|
| kontakta Länk eller liknande företag, lär kosta mindre med foliering än lack och du kan ångra dig.. | |
| Jag lackerar garanterat billigare än jag folierar, plus att jag inte orkar köra 100mil för att foliera, men tänkte mest om någon hade en bild på en e39 med svart huv och tak? | |
| Finns väl garanterat nån firma som ligger närmare än 100 mil oavsett var i sverige du bor, men har du bra pris på lack så är det bara att köra | |
|
Här finns en bil som jag snubblade över på blocket... Dock Touring och man ser bara huven men iaf =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.