|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har nu efter evigt letande handlat mig en lågmilad M5-99, Tyvärr är ju alla äldre sportbilar "tickande bomber". Och försäkringsbolagens maskingaranti gäller ju nästan alltid 8 år eller 10000 mil. Någon som vet nåt annat som går o teckna? Blockets garanti är ju bra men den gäller ju bara 6 månader. Eller är det bara o köra o hoppas det håller:-) Mvh Peter | |
fredde 7 |
så det var du som tillslut köpte M5:an i växjö...Grattis! vad blev slutpriset? |
|
HE HE Jepp:-) Drygt 150. Jag ringde till farbrorn som ägt bilen längst och efter vårt samtal så kändes det som att den var värd dem pengarna. Han berättade oxå om en del service/reparationer som var utförda nyligen. Som sagt-finns inte många Lågmilade sv-sålda kvar. Sen är det ju "gamla" bilar så nån skavank finns såklart. Men alla är vi olika.. Jag kände väl lite som såhär: Tid är pengar, vem orkar fara över halva landet varje helg o leta efter det perfekta exemplaret? Finns många därute till salu som inte är NÅT o ha:-( Mvh Peter |
|
|
Kör, serva, om något rasar, tja, lägg undan lite pengar. Om bilen är servad och någorlunda omhändertagen har jag svårt att tänka mig att något bara exploderar. Grattis till bilen! Tittade själv rätt mycket på E39 M5 för några år sedan men det blev aldrig en sån. mvh Anders |
|
fredde 7 |
Var inte allt för orolig för haverier...Ditt exemplar känns rätt tryggt med avseende på historik o ägarförhållanden... Tyckte bilen kändes ärlig när jag kollade på den...de få cosmetiska störningarna är ju inte svåra att rätta till om du vill ha den i toppskick. Undertill såg den väldigt fin ut kan knappast ha rullat alls på vintern. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.