AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.845

Så hur falsk är denna annonsen då?

Deora
Länk
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
100%. Alla ingredienser finns med i det där receptet.
kr
659
krika
M3 -95
328iT -95
325ti -02
Den behöver inte vara falsk. Han har kanske glömt etta framför 85000:-
Det enklaste är att ringa och fråga om det är rätt pris.
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Herregud. Klart den är falsk.

- "..jag åker till England på lördag"
- "Ev bytes mot Supra, Skyline, Evo osv."

Skulle han inte åka till England?

- "lite trött på att köra tyskt..."
- "Hör av er snarast"
- "prova att ringa när som helst!"

Är det någon som ringer så kommer jag och slår Er. Synd om killen som numret går till. Han borde byta kompisar.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Priset är helt galet, men annonsen ser inte ut som en blåsningsannons. Dessa brukar vara standardbilar (utan styling som kan identifieras) och inte lika "pratigt" skrivna.

Blåsningsannonser använder uteslutande mail också (eftersom de sitter utomlands)

-------
//Lövet
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag säger i alla fall Grattis till mannen med numret.
kr
659
krika
M3 -95
328iT -95
325ti -02
Han kanske fyller år och någon vill jävlas med han.
Deora
Har säkert med någons födelsedag att göra :D "" om saker å ting är för bra för att vara sant så är dom ju de.. :P
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Det är ju någon som fyller år.... eller någon som har råkat ut för ett tråkigt skämt.

Sen är det 19"-fälgar på bilden, står 18" i texten. Någon felskriving vad gäller priset är det inte heller frågan om iom "..säljer den så här billigt". Nu har jag sagt nog.
ph
141
philipbr
Nissan GT-R -10
Komsikt att alla sitter och spekulerar hej vilt utan att ha en endaste aning... Som någon sa KAN han ha skrivit fel. Alla använder heller inte "regelböcker" när de gör sina annonser. Som sagt, ring och kolla!!

Jag håller med om att det såklart är lite udda men man kan aldrig veta, har varit med om alla möjliga affärer där tex köpare faktiskt har lyckats köpa bilar av folk som tex skall flytta utomlands för ett REJÄLT underpris..
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
För varje ärlig sån annons Philip går det 200 fejkannonser. Vi får se hur detta utvecklas helt enkelt om någon provar att ringa eller maila.

-------
//Lövet
ph
141
philipbr
Nissan GT-R -10
Andreas, jag är fullt medveten om det men det finns också som du säger udda tillfällen, jag säger inte att detta är ett sådant men då jag själv har lyckats köpa bilar i liknande situationer säger jag bara att man skall kolla upp innan man dömer ut (väldigt enkelt gjort). provade precis att ringa dock utan svar...Kom till Joacims telfonsvarare..
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
annonsen borta
Ec
180
Echelon
BMW 320d e90 -06
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.