|
|
|
|---|---|
|
24000 mil, silvermet ac, asc, taklucka, elhiss, skinn, steptronic, skatt/bes rost på bakluckan och lysnade airbaglampa. utgår att den är i normalskick för en snart 14 år gammal bil. Vad tror ni? | |
| Hm, om jag tex skulle köpt den för att ha som vinterbil så hade jag nog inte gett mer än 15k för den (inkl godkända vinterdäck). | |
|
Tror inte så många av dessa bilar i normalt bruksskick (ej krockade, stora bucklor, mycket rost, större defekter mm) går under 20. Bil i fräscht skick, (för en 14-åring) skulle jag tro landar mellan 20-30k Köpte själv en 528 -96 i våras i detta prisspann. Lite smårost på några ställen, men i gengäld få ägare, bra SoV-däck 16+17" samt mycket påkostad tidigare = billigt ägande. Stirra dig således inte blind på billigaste möjliga köppris, utan kontrollera via kvitton vad som är gjort tidigare, det tjänar man på! För 15k får man en halvdan E34. |
|
| Denna var rostlagad(dåligt gjort med spackel) i alla dörrar + 2 skärmar så jag kollade 2 min utan att provköra och sa hej då. | |
| Då skall säljaren nog vara glad om han lyckas få 15k för den... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.