|
|
|
|---|---|
| Vilka företag kan rekomenderas när det gäller lagning av pixelfel i kombiinstrumenter klima panelen osv.. Priser ni fått och hur lång tid det har tagit... | |
|
Företag vet jag inte men det finns privat personer som sysslar med sådant, finns annonser på blocket och kostar ca 3000:- att åtgärda. BMW M-POWER |
|
|
Länk Har inte testat den sjäv, men funderar på det. E38 från 2500:- Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| Har funderat på det... men för mig att han skulle ha mellan 4000-5000 kr? | |
|
Här har ni prislistan på berörd företag: Länk BMW M-POWER |
|
|
Ja, men priserna är från och med... vilket är lite luddigt, ska ringa snart och kolla vad han tar. Som sagt ganska säker på att han sa något mellan 4000-5000 sist när jag ringde och kollade i slutet av juni. (Jag har fel på den digitala panelen under den analoga hastighetsmätaren.) Vore ju också trevligt om någon som fått hjälp av doldapixar här kan kommentera något? Tror jag kan få bättre pris genom att skicka till Tyskland men det är i och för sig omständigare och lite högre risk att det tar skada av frakten. |
|
|
Såg nu att det är från o med priser. Undrar vad som kostar 2700:- om han nu vill ha mellan 4000-5000:- för att laga pixelfel? Det kryllar inte direkt av pixelfel lagare heller vilket är synd. Bra affärsidé egentligen att hålla på med detta verksamhet när konkurrens saknas nästan helt:) BMW M-POWER |
|
|
När jag åkte E39 skickade jag mitt instrument och MID panel till detta Länk företag. Har för mig det kostade 2000:- per styck och jag var mycket nöjd med resultatet och servicen. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.