|
|
|
|---|---|
| Som övertexten beskriver så fungerar ej mina ögonbryn i huvudlyckta allt annat fungerar har felsökt bland ev säkringar även plockat bort lycktan för att kolla så inget av tidigare ägare har gjort någe dumt.Batteriet e friskt enligt mätningar från instrument.vad kan vara fel??Kopplat direkt ström o då fungerar dessa direkt alltså inget fel på dioder heller.Har någon en ide så svara.Är ganska ny inom BMW ägandet då detta är min första BMW. | |
|
I samand med tidiga garantimjukvaruuppdateringar av tidiga E60 så förvann ögonbrynen pga en bugg i programvaran. BMW gjorde nya kostnadsfria uppdateringar för de som drabbades av det. Kanske en tidigare ägare som inte har brytt sig om det.!? Jag själv inväntade den korrigerade versionen innan jag gjorde en ny uppdatering i min bil. Om använder sökfunktionen så bör du finna någon tråd om det. **BMW-ägare i 30 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Okej så då skulle man kanske lösa problemet med updaterad programvara. Skall kolla vilken programvara jag har i bilen.Tack för svaret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.