|
|
|
|---|---|
|
Länk Bilen i fråga har haft 16 ägare på papper jag har varit kontakt med Firman och dom har full ägar historik på den vid ett tillfälle har den bytt 3 under en veckas period samt en och samma bil frima har sålt den 2 gånder vilket betyder 4 ägare..firman lovar absolut top skick samt ett års garanti..Vad tycker panelen..Snabba svar önskas. mvh | |
|
Länk Kankse den här länken funkar bättre. |
|
| Den där bilen och firman står det om i ngn tråd, och jag vill minnas att de ej var 100% positivt. Jag ska se om jag kan få fram tråden när jag sitter vid datorn istället för mobilen. | |
|
Länk Tror det är den här tråden... |
|
|
Tjena catch_me! Enligt hasso är Mariebergsbil en av ett fåtal handlare som är relativt seriösa i Örebro: Länk Hittar inget negativt om regnumret, däremot är bilen en 2002 och bilen har haft 16 ägare - men det kan vara många handlare: Fordonsår: 2002 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WBSBL91030JP84180 Senaste EU-regbevis del 1: 2010-09-24 Senaste EU-regbevis del 2: 2010-09-24 Ägare/Brukare Namn: MARIEBERG BIL AB Adress: BOSTÄLLSVÄGEN 5 Postnr: 702 27 Förvärvsdatum: 2010-09-29 Ort: ÖREBRO Försäkringsbolag: IF Försäkringsdatum: 2010-09-29 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2010-09-29) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej Antal ägare: 16 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2002-08 I trafik första gången i Sverige: 2002-08-20 I trafik första gången i utlandet: Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2011-02-01 - 2011-06-30 Senast godkända besiktning: 2010-04-01 Föreläggande:Nej Körförbud:Nej Vägmätarställning: 95736 Handlaren erbjuder gratis? M-test av bilen - se till att kryssmätning av chassit ingår för att se om den har varit våldsamt krockad nån gång. Mvh /Robban |
|
|
GE: Hoppsan den tråden har jag missat! |
|
| TOH984 TOH 984 | |
| Hmm tackar så mycket,ska ringa till säljaren och fråga ifall han vet nåt,men säljaren verkade mycket seriös men men. | |
|
Okey nu har jag pratat med säljaren nämnde om sne bakvagn osv då svarade han a juste den blev smäld där bak till men blev lagad av en tydligen känd bilfirma/volvo SKB nånting... Äh fick avsmak..letar vidare stort tack ännu en gång |
|
|
Mariebergs bil i Örebro verkar ju bara handla med extremt fina och välskötta bilar. Och priserna är där efter. (Höga !?) Alla är ju i NYSKICK eller möjligen i det något sämre(!?) TOPPSKICK... Jag har ingen erfarenhet eller annat av dem, men en firma som beskriver alla sina bilar på det viset skulle jag nog syna både en och två gånger. 1.000 eller 17.000 mil spelar ingen roll. TOPPSKICK eller NYSKICK på allt! "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ägare har bytts på senare år så jag har ingen större kolla på denna firma längre. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Maribergs Bil lämnar 12månader garanti samt erbjuder Gratis M-test av bilen vad mer kan man begära sen om bilen har varit med om nåt så är det väl ändå inte den första bil i detta rike som har blivit lagad och dessutom är det ju för 3år sen om alla dessa skvaller stämmer. Jag har själv köpt 2bilar av dom senast min M5:a för 400000kr och jag vet att det är ett av Sveriges mest seriösa bilföretag, så jag börjar undra när jag läser alla dessa inlägg om ni alla är intresserad av att köpa denna bil eller bara tycker att det roligt att slänga skit på dom för jag kan verkligen rekommendera denna bil firma. | |
| ånej, jag som glömde köpa chips idag... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.