|
|
|
|---|---|
|
Länk jag söker denna lilla del till kylaren.. det är en plast detalj. har pratat med bmw solna dom sa att man måste köpa hela kylaren för att man ska få en liten del som kanske skulla kosta 3 kr att tillverka. ni får ursäkta bilden har gjort en provisorisk lagning med lite epoxy och en kartong bit som håller tryck. skulle bli jätte glad om någon vet vart man ka få tag på en sådan har ringt alla skrotar i stockholms området samt några utanför. Delen är till en 525 E39 årsm2003 | |
|
Länk blev något fel med bilden denna länk ska funka |
|
| Ta en bättre bild, och ladda upp den på något annat ställe! | |
|
Länk jag hitte delen på en amerikansk sida. vet du kanske om man kan hitta den i sverige? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du får nog betälla den från USA, reservdelsnumret finns inte i BMWs reservdelslista. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Jag försökte men lyckades inte riktigt.. Får väl försöka mig pådet ikväll igen. om någoon hittar den så kan ni väl pm:a kig vore juste. tack för svar |
|
|
Jag tänkte följa upp lite bara. Maila till någon sida som heter skruvat.se och hörde om dom kunde ta in delen och börja sälja den eller ngt. fick till svar att dom ska göra det och att dom har den i sitt lager innom 2 veckor :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.