AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.062

Bensinvärmar problem X5

Har haft lite problem med min bensinvärmare har provat starta den med timer och med direktläget i navin men startar inte, enda som funkar är aux vent.. Var och tittade på värmaren idag och satta dit en kontakt som var lös då gick den igång men den stänger inte av och jag har inte satt igång den från bilen
har varit och tittat lite på den ikväll och den stänger av sen slår den på igen utan att jag gör något, den verkar vilja starta också när man öppnar dörren. Dock kommer det aldrig någon värmare inne i bilen. Har aldrig använt en bensinvärmare så jag har noll koll
Hmmm, om jag var dig skulle jag svänga förbi en verkstad som kan Webasto, dina symptom verkar lite skumma.

Tänk också på att Webaston och bilens kupéfläkt innebär kraftiga påfrestringar på batteriet. Vet inte om jag missförstår dig i det du skriver men om Webaston går på och av mer eller mindre hela tiden nu så får du se upp med att inte batteriet laddas ur totalt.

Rent generellt är det viktigt med fräscht batteri vid Webasto användande, den går inte igång alls vid för låg spänning.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.