|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
jag tvättar också onödigt mycket, blir ju lite mobbad för det...men det skiter jag i! är bilen skitig så tvättar jag den, sen vad andra tycker om det bryr jag mig inte om, för man vill ju ha sin bmw ren och fin... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
En BMW skall vara ren och snygg. De har blivit ett gift.... fågelskit är det värsta jag vet K-Jörgen |
|
|
Jag får inte tvätta bilen på två veckor..... Fick den lackförseglad idag, MYCKET nöjd med carcare i Borås. Tålmodiga, mycket prisvärda, kunniga, serviceminded när jag kom så körde en tjej fram min låne bil o la' nycklarna i handen på mig med ett leende..;-)) Länk |
|
|
OOOps, glömde att säga att jag blev ålagd (tillsagd) att komma tillbaka efter två veckor för att gå på tvättskola hos dem. (ingår i priset) Sa' jag serviceminded. Länk |
|
|
J-ha då tog detta ämne slut på Forumet. K-Jörgen |
|
|
Ni som tvättar bilen flera ggr i veckan, ni tvättar den alltså även om den ser ren ut. Som den här veckan tex. inte blir bilen så värst skitig på en vecka, om man nu inte kör den på dammiga vägar, fast insekter som krockar med en finns det ju gott om. /Anders |
|
|
Sigdarve: När det är så här torrt väder så är det ju, bortsett från insekter, bromsdamm som lägger sig som en gråsvart hinna på fälgar och kring hjulhusen. Även om karossen i övrigt inte ser smutsig ut så förtar dessa detaljer intrycket :/ /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
varje söndag plus nån gång till beroende på väder och tid! =) B-M-W |
|
|
Jag tvättar min ungefär 2 gånger i veckan, ganska lagom då man använder den varje dag. MVH / Jacob |
|
|
Tvättade min för första gången idag, först manuell avfettning av bl.a fälgarna med stora sprutan de hade på Shellmacken, å jäklar vad skit det rann bort från fälgarna fast de såg rätt fina ut.Kan tänka mig att om man inte håller efter fälgarna så etsar sig skiten fast, man har ju sett misskötta alu.fälgar, de ser inte så roliga ut. /Anders |
|
|
Minst 3 gånger i veckan. /mvh jocke |
|
|
Har lackkonserverat min bil, låter den bli handtvättad var tredje vecka. Att tvätta bilen varje dag tycker jag verkar löjligt, då skulle man önska sig en artificiell tvätt under tiden man kör så att bilen alltid är skinande ren! HS |
|
|
De s:ans flygorna måste bort . De fräter ju in i lacken när solen drar på som den gjort den senaste tiden. Tycker om att köra i ösregn = inga flugor |
|
|
haha JO lite putsbög är man ju tvättar min varje dag! haha kan inte heller se bilen skitig! drygast är ju å torka bilen tycker jag =( Länk till Pärlan=) Länk M.E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.