|
|
|
|---|---|
| En kollegas vänner har köpt en ny 1serie och dom påstod att det inte gick att byta däck själv för det fanns någon spärr så man inte fick bort däcket utan att vara på verkstad med inkopplad dator? Jag tycker att det låter helt orimligt? Någon som kan ge mig ett svar? =) | |
| April april! | |
|
Och sen går det inte att öppna Rolls Royce,s motorhuvar heller :-)))) Ha deT |
|
| Det är snarare så att hjulen lätt fastnar runt naven vilket gör dem svåra att få av. En ordentlig gummiklubba råder bot på detta. | |
|
Jo jo eller en välriktad spark brukar lösa det mesta:p men tydligen så hade "någon" sagt att det Var en spärr, måste kolla upp detta lite nogrannare vad som sagts:) |
|
|
Jag byte på min i går och det är så att dom kan sätta sig lite runt navet. Det är bara att slå lätt runt däcket. |
|
| Finns ju en punkavarning som man ska nollställa efter byte av däck... kanske det? | |
|
Precis som Onehp skriver så kan denna symbol dyka upp efter däcksbyte. Gjorde det på min men väldigt lätt att ta bort. Bara in i menyn trycka sig fram till init tror jag det var sen 1 snabbt tryck till första sybolen släcks. Sen hålla in den några sekunder så man får en ibockad fyrkant KLART :) |
|
| Jo det där känner jag ju till fast jag nollställer via idrive så är inre riktigt samma lika. Men tydligen skulle det här gälla att man inte fick bort däcket, men jag bad kollegan att kolla upp vem som igentligen sagt vad:) | |
|
Den som sa det kan komma hem till mig så kan jag demonstrera ett däckbyte på 1er. Siste idioten är inte född än... |
|
|
Be dem lämna över nycklarna och börja cykla istället :) Vad tror de egentligen, kan ju knappast vara några händiga individer som tror att man inte kan byta däck vid punka. |
|
|
Ja, de har nog inte lyssnat på vad säljaren berättade. Det där är en sådan grej de ju berättar vid leverans. Jag har alltid fått en grundlig genomgång vid varje köp, och då går de igenom hur det fungerar. Alexander |
|
|
Ett tips till TS: Säg inte "en kollegas vänner" för då kommer i.a.f. jag bara direkt att tänka på den här... Länk :) |
|
|
Den här är så jävla bra: "-Får man fel på TV:n, inte tar man med hela huset till reparatören!" <iframe title="YouTube video player" src=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
|
| Så kul hahaha. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.