|
|
|
|---|---|
|
Är det någon i församlingen som vet vad denna M Roadster har för spoilerkit? Jag är intresserad av framförallt läppen till frontspoilern...mycket snyggt! Även sidokjolarna ser bra ut. Lagomt vulgärt liksom. Länk | |
| Den bilen verkar för övrigt vara ett intressant objekt om man söker en M Roadster... | |
e-b |
Hamann www.hamann.de |
|
"Hamann - Kommunikation mit allen sinnen"...det var nog fel Hamann jag hamnade hos med den länken :( Men du menar att det alltså är Hamann grejjer? Finns det någon bra svensk återförsäljare? |
|
|
Wolv: Här kan du hitta en hel del skoj... Länk |
|
|
Den riktiga länken till Hamann är väl, hamann-motorsport.de Fredrik M - Z3 2.8 |
|
Crusty |
Varför inte bara ringa upp ägaren till bilen o fråga honom om han vill vara så vänlig o berätta?? Kan ju aldrig skada!!! |
|
Det är inte hamann fronten iaf, inte den som dom har på carfashion iaf. Kjolarna är iaf hamann... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Kolla med Manuel på MH-Gtr, han kan säkert hjälpa dig. Länk Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Tack för svaren alla! Jag mailade ägaren igår, men han har inte svarat än. Jag får väl ta till det tunga artilleriet i form av telefon om han/hon(?) inte svarar :) shu!: är du 100 på att det inte är Hamann fronten? Jag tycker inte heller den ser exakt likadan ut, men det är nära... |
|
|
wolv: jag tror att det är nån sorts hamann front men den är inte identisk med dom som jag hittat, den är väldigt lik dock. Däremot kjolarna är hamann. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det finns en Hamann Roadster på MH-GTR sidan i tror det är samma bil... det är kanske de som byggt bilen. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Jag är hundra% säker på att det är Hamann fronten!! |
|
|
Jacob det är inte den som är på carfashion iaf... kolla lite nogrannare så ser du att det inte är samma.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.