AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
724

Z3 M "Frontläpp"

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Är det någon i församlingen som vet vad denna M Roadster har för spoilerkit? Jag är intresserad av framförallt läppen till frontspoilern...mycket snyggt! Även sidokjolarna ser bra ut. Lagomt vulgärt liksom.

Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Den bilen verkar för övrigt vara ett intressant objekt om man söker en M Roadster...
e-b
Hamann

www.hamann.de
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
"Hamann - Kommunikation mit allen sinnen"...det var nog fel Hamann jag hamnade hos med den länken :(
Men du menar att det alltså är Hamann grejjer? Finns det någon bra svensk återförsäljare?
As
119
Ash
///M Roadster -98
Wolv: Här kan du hitta en hel del skoj...
Länk
Den riktiga länken till Hamann är väl, hamann-motorsport.de

Fredrik M - Z3 2.8
Crusty
Varför inte bara ringa upp ägaren till bilen o fråga honom om han vill vara så vänlig o berätta??
Kan ju aldrig skada!!!
sh
820
shu!
525i -91
Det är inte hamann fronten iaf, inte den som dom har på carfashion iaf. Kjolarna är iaf hamann...

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Kolla med Manuel på MH-Gtr, han kan säkert hjälpa dig.
Länk

Fredrik M - Z3 2.8
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Tack för svaren alla!
Jag mailade ägaren igår, men han har inte svarat än. Jag får väl ta till det tunga artilleriet i form av telefon om han/hon(?) inte svarar :)

shu!: är du 100 på att det inte är Hamann fronten? Jag tycker inte heller den ser exakt likadan ut, men det är nära...
sh
820
shu!
525i -91
wolv: jag tror att det är nån sorts hamann front men den är inte identisk med dom som jag hittat, den är väldigt lik dock. Däremot kjolarna är hamann.

Det finns en Hamann Roadster på MH-GTR sidan i tror det är samma bil... det är kanske de som byggt bilen.

Fredrik M - Z3 2.8
Jag är hundra% säker på att det är Hamann fronten!!

sh
820
shu!
525i -91
Jacob det är inte den som är på carfashion iaf...
kolla lite nogrannare så ser du att det inte är samma..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.