|
|
|
|---|---|
|
Eftersom det inte går att montera dargkrok på M3 E92, kanske det lutar åt att bli Alpina-ägare igen för att slippa ha två bruksbilar. Det vill säga om det är möjligt att montera dragkrok i någon form på B3 Bi-Turbon? Gäller främst Coupén då, någon som har en susning? Tänkte kolla här först, mailar alpina i kommande vecka om jag ej får svar och kan ju då dela med mig av det här. | |
|
Utrustningstillbehör 3AC (Anhängerkupplung mit schwenkbarem Kugelkopf) låter påskina att det finns som tillval till B3S BiTurbo Coupé i alla fall. |
|
|
Ohh, dragkrok på en fin bil. Måste du verkligen ha dragkrok, jag menar drar du ofta släp och väldigt långt? En X6 med drag hade jag ju kunnat tänka mig om jag skulle släpa runt på en häst eller en båt t.ex, men jag lånar kompisens saab 9-5 med drag och grannens släp de gånger jag hämtar grejer på brädgården. På nedanstående länk finns möjligen krok till din 330d. Länk |
|
|
Kaparn: Jag måste ha dragkrok på en bil och vill helst slippa ha två bruksbilar, det är ju trots allt en bruksbil och ingen M1:a direkt. Alecci; Då går det nog även eftermontera, det finns inga B3'or till salu med det monterat på begagnatmarknaden för tillfället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.