|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag har just köpt en 330d touring e46 -03 med harman kardon ljudpaket, men problemet är när man slår på radion eller den cd så bara piper det och låter illa ur högtalarna. Men ljudet från navigationen fungerar. Killen jag köpte bilen ifrån sa att verkstden trodde att det var förstärkaren som var trasig, så jag köpte en ny förstärkare och det låter exakt likadant.. Så min fråga är då, vad kan det vara som är felande??? Det är lite trist att köra runt utan något ljud alls i bilen :) Tacksam för svar! | |
|
JAg har också liknande problem. Jag har dock ett ständigt svagt brus i högtalarna och jag har bytt slutsteg utan att det åtgärdade problemet. Men för att lösa ditt problem så tror jag att du behöver köpa en ny radiomodul. Men dessa radiomoduler verkar vara svåra att hitta på, jag letar själv efter en till min 330ci som också har harman kardon paketet. |
|
|
Hej! Okej, jag har försökt att få tag på en radiomodul utan vidare framgång. men om jag har riktig tur så har jag hittat 2 ställen här i sverige som kanske kan ha som kanske kan ha till rätt kurs :) // Mats |
|
| Nu har jag varit och hittat (köpt) en radiomodul och problemet är löst :) stereon fungerar bra nu.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.