|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en Z3 M Coupe....undrar nu över hur jag får igång CD/Radion. Förra ägaren har haft den mestadels stående med pluspolen på batteriet avtaget,vilket gör att nu måste jag slå in den 4 siffriga koden för att det skall funka,problemet är att förra ägaren har slarvat bort "radiopasset"....var in på BMW här i Nacka o han sa att man skulle ta ur CD/Radin o kolla serialnummret samt att hade man "tur" så kunde man få reda på vilken kod som det skall vara från tyskland om inte så var enheten bara att kassera.... Är det verkligen så pass illa.....vill ju ha så orginal som möjligt .....någon som vet mer om detta ämne är välkommen. M.V.H Niclas | |
|
Det dom sa på bmw var ju odiskutabelt, det är bara att göra så. Kostade ett par hundra när jag gjorde det. ---------BMW ///M3---------- |
|
| Oki....får ta det på inspektion 1.....duger gott o lyssna på 6àn så länge...: ) | |
| Kontant....var gjorde du din CD/Radio check..? | |
|
I Luleå hos Englunds motor. ---------BMW ///M3---------- |
|
| Jag hade samma problem för ett tag sedan, hade dessutom svårt att hitta på serienr till stereon. Fick ange chassinr, regnr, serienr på stereo, en jäkla massa skrv dom ner. Fick i alla fall koden efter en vecka eller nåt. Detta var på Novation i Uppsala. Lycka till! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.