|
|
|
|---|---|
|
Va inne på bmw verkstaden i går och visade mina baklyktor som va fulla med kondens vatten i båda! dom tog kort som skulle skickas till hududkontoret. Förväntar mej inget annat än att dom byter båda på garantin. bilen är 3 mån och 350 mil. kommer med mer info när dom hört av sig. Någon annan som haft detta problem? ps dom va mycket trevliga. | |
| nja har haft lite kondens vid enstaka tillfällen vid riktigt skitväder men inget som stört mig.. har bara varit lite grann i det vita omådet | |
MrsK |
På min coupe så byttes de som garantiåtgärd när jag var inne för den första servicen. |
| Mina baklyktor hade spruckit i ovankant, kunde inte bero på yttre åverkan då det var den del av lyktorna som normalt döljs av bakluckan när den är stängd. Verkstan tog foton och skickade till huvudkontoret. Sen byttes de på garantin. | |
| Länk | |
| Dom hörde av sig idag och de byts på garantin. Däremot så har vi blivigt påkörda så bakre kofångare skall lackas om. Smitning dessutom. Självrisk på ca: 2600:- Stön..... | |
| Nu är mina baklytor bytta hoppas dessa är tätare. har kört 600 mil och den ligger på ca:0,5lit/mil i snitt. Billigt !!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.