|
|
|
|---|---|
|
Halloooo alla glada BMW ägare!!! :-) Har inte varit inne på forumet sen jag bytte bilmärke från BMW. Men nu ska jag byta tillbaka till igen! :-) Frågan kanske redan finns....? Men skulle vilja veta vad det är för skilnad på facelift & när den kom till E60/61? Typ utseende m.m Tack på förhand | |
|
Tar ett par förändringar för jag kan nog inte alla: Kom i alla fall på 2007B. - Annat utseende på frontspoiler med kantiga dimstrålkastare och silver dekor i mitten på spoilern. (ej M-paket) - Ändrade strålkastare. - Andra baklampor med horisontella linjer i. - Annan layout på dörrsidor inuti. Kortare handtag, flyttade knappar m.m. - Annan mittkonsol. - Ändrade motorer. Ett strå vassare/modernare helt enkelt ;-) //Lasse |
|
|
Den här var riktigt bra: Länk //Lasse |
|
|
LCI kom från marsproduktion 2007. 520d-motorn uppgraderades inte förrän septemberproduktion 2007 då standard- och sportsätena även fick whiplashskydd. idriven och navi har uppdaterats från årsmodell 2010. |
|
| Jag har en 07 med faceliften och är sugen på att sätta på m-paket. Kan jag köpa en fram stötfångare som suttit på en 06 eller är det något som skiljer? | |
|
Kolla med Schmiedmann (se banner ovanför). Men jag skulle tro att det inte passar. mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.