|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet någon firma som säljer piratdelar till bmw e30? orginaldelarna är så jääääääävla dyra. jag är ute efter mest karossdelar. | |
|
Länk Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
Tjing! NFS.nu har ju en del, men jag har hört att passformen e sådär... Det e väl bara att prova å se... |
|
mackan325 |
Kåp inte piratdelar, köp delar direkt från tilverkaren dvs Bosch, Febi, Bilstein et.c. Blir billigare men med bibehållen kvalitet. |
|
jag tycker att det känns ok att köpa piratdelar när man skall köpa såna delar som jag är ute efter. det jag vill köpa är. frontläpp. fönsterlist. plastlist till kofångare bak. dimljuslucka. bränsletank. alla dessa grejer känns väldigt ok att köpa som piratdelar. kanske med ett litet frågetecken på bränsletanken. det blir en helt annan sak om man är ute efter delar som bromsskivor, tändkablar och sånt. då känns det som att pirat går bort även för min del. |
|
|
nu har jag varit inne och kollat era länkar. båda hade en hel del men tyvärr inte alla saker jag ville ha. kan ni ge några mer länkar? |
|
|
Länk Länk Länk Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
www.motornord.com har ju en del bra saker Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer-217.211.204.234 ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.