|
|
|
|---|---|
Verdi |
Sitter i vanlig ordning och googlar efter ev ny bil. Mitt vanliga nöje när jobbet går trögt. :) Såg att fordonsmäklarna i Nacka hade en del fina bilar till bra pris. Är det någon som har några erfarenheter? Spontant känns det ju bättre att köpa av en stor märkeshandlare eller av en privatperson som man litar på. |
|
Tråden handlar om Solna filialen. Länk BMW M-POWER |
|
Verdi |
Jo, jag sökte på fordonsmäklarna och fick upp ett par trådar. Verkade vara någon skruvad och lite annat strul... Men någon hade köpt där och verkade nöjd också så. Stod inte så mycket. |
|
Nacka har jag varit hos och intrycket där är väl ok. Däremot så har ju Solna filialen hållt på med en massa hyss. ------- //Lövet |
|
Verdi |
Hittade en annan tråd om de nu. Jag tror jag skiter i att ens kolla på bilar som inte står hos en redig märkeshandlare i fortsättningen, alternativt privatperson som verkar ok. Man blir ju för fan mörkrädd hur de här småhandlarna håller på. Särskilt de som är "billigast på blocket". |
|
Det brukar finnas en anledning till de priser då håller ja ------- //Lövet |
|
| Jag är supernöjd, böt in min sur Saab mot en 545a. trevlig personal, även efter affären har jag fått bra service, skall lämna in bilen för lackbehandling där snart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.