|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag köpte dessa stag från Schmiedmann ( Stabilisator stag V.-sida Meyle heavy duty HD förstärkt ) Bild: Länk Jag hade stora problem att montera då själva stången där muttern ska på bara vreds runt hela tiden, på bmws orginal finns ett ställe man ska hålla emot på, men på dessa fanns bara gummiskydd där. Fick ta en polygrip och klämma som fan så gummit typ pajjade. Är det någon mer som haft detta problem ? i framtiden blir det Bmw orginal då dessa var bökiga att montera och ingen speciell instruktion medföljde. Mvh Kaptenen | |
|
Hej! Jag har köpt likadana. Det är ju bara att hålla emot med en insexnyckel på tappen. Inga problem tyckte jag. /ninja |
|
| Tråkigt att du råkade förstöra dina nya fina stag. Jag vill minnas att jag en gång la en fintandad bricka längst in på stagets gänga, alltså inte mot muttern. Detta kan hjälpa. | |
|
Det där med insektsnyckel tänkte jag inte ens på, det låter ju enkelt och smart. Dom är inte förstörda men tog lång tid o montera bara. Ibland står hjärnan still men insektsnyckeln låter vettigt som sagt, |
|
|
Ursäkta om jag uttryckte mig lite bryskt , men jag trodde inte det gick att missa insexgreppet. Det kan verka lite klent med en liten insexnyckel, men det är inte mycket kraft som behövs för att hålla emot. Vi får ju hoppas att andra får nytta av infon. /ninja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.