|
|
|
|---|---|
|
Det följer ju med en Webasto T70-fjärr med tillbehöret "kupévärmare" som man kan köpa till t ex 320d, men går det att komplettera med någon bättre fjärr som skickar kvittens, t ex T80/T91/T100? KGK säger att BMW sköter detta själva så det är bara den vägen jag kan få tag på Webastoprylar för BMW. Därför tänkte jag kolla här, parallellt med att jag frågar BMW, om någon vet att det går att komplettera med en "modernare" fjärr? | |
|
AutoPartner Linköping idag: T100: 15000 inkl alla delar och omprogrammering T91: 12000 -"- Jag kan ju inte betala mer för fjärren än för hela systemet :) Synd att BMW låst in sig så. Har en person till jag ska kontakta på KG Knutsson innan jag ger upp. |
|
|
Från webasto.co.uk prislista (+VAT): T91 upgrade kit £358.64 T100 upgrade kit £454.69 Så BMW/Autopartner vill alltså ha närmare 10 000 spänn för att installera en T100? Hutlöst. |
|
| Är det BMW-varianten? | |
| Nej, jag lade in det som en prisjämförelse. "råvarukostnaden" är ju densamma. Jag vet att jag sett en BMW-prislista på webasto-tbh men jag hittar den inte just nu. Kanske någonstans på BMW.de. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.